måndag 12 december 2011

satan i gatan

har sjukt mycket att göra på jobbet.....
Har hållit på med min jäkla inlämningen sen i fredags.....
Men nu verkar jag närma mig.... tror jag skickar in den som den är nu, orkar inte sitta med den mer....
Det lär bara bli en massa tjatter om en massa onödigt....

Så nu bestämmer jag att det räcker!!!!!
Den ska lämnas in per omgående!

Ska jobba över lite idag och förbereda lite för veckan och lyssna på veckans föreläsning.

Zoran va ju snäll o skickade hem mina nya elever idag....
skulle ha manuella med dom men när gick runt o letade började jag förstå att min kära kollega nog stollade till det lite och fick för sig att dom skulle sluta efer intrduktionen...
Fick istället en eftermiddag extra planeringstid... har itne mycket av den varan denna veckan...
har torsdag eftermiddag ledigt också, sen är det fullt ös :-)

Har prov med ettorna imon! sen är det luciatåg efter det! Ska bli kul att se :-)
Måste sluta tidigare imon också eftersom dom har lucia på Ellas dagis. måste åka 14,45... stackars elever får itne ha en hel manuella på länge....
men, men Ella går före!
Måste hinna fixa julpresenterna till fröknarna också. Har ju cellofan hemma så dom ska bara "slås in" o så måste jag köpa rött band till Ella också..... mucho mucho...

jaja det ska nog gå bra!!

Over and out!!

Inga kommentarer: