fredag 30 december 2011

Älsklingen fyller år!!

Idag fyller Håkan 43! (eller vi säger 33 så blir han glad ;-) )

Han fick en rakapparat av Ella och mig :-) och ett presentkort på Dressman av mamma o pappa :-)
På lunchen gick vi till Chili Thai och käkade :-)
Efteråt gick vi till Dressman och han köpte ett par jeans och 3 t-shirtar :-) allt för 398 kronor :-)

i eftermiddag har vi satt upp lite krokar i hallen så Ella kan hänga sin kläder själv när vi kommer in!
Vi har också kopplat in Ellas dvd så hon kan titta när hon vill :-D utan att behöva ockupera våran tv :-)

Åt fläskfilé, potatiskroketter och vitlökssås till kvällsmat! gott som bara den!!

Gjorde efterrätt till imon me! passionspannacotta med ingefärshallon!
Dock så stelnade inte pannacottan så jag fick hälla ner den i grytan igen och koka upp o sen lägga i mer gelatin. så när jag tittade efter en timme hade den äntligen stelnat!

Vi ska till Tommy, Päivi och Noa imon! 
Ella ser väldigt mycket fram emot detta!!

Om jag inte uppdaterar imon så önskar jag er ett GOTT NYTT ÅR!!!!!


Inga kommentarer: