tisdag 5 april 2011

Tisdag!!

Nu va det tisdag igen!
Shit va fort tiden går!!!!
O helvete va svårt det va att gå upp i morse... snoozade en halvtimme innan jag insåg att jag måste gå upp om jag ska hinna duscha....
Vi hade ju börjat försöka sluta med välling men igår givk det inte... Ella va på pissedåligt humör och det enda som hjälpte va "VILLE" (välling).
Så hon får fortsätta ett tag till, vi har ju fem förpackningar kvar så vi kan lika väl använda upp dom o sen försöka trappa ner.

Idag håller vi tummarna för att My klarar sin validering!!!

imon ska jag till falks igen! kul o köra lite maskiner!!!
nä nu ska jag göra nåt vettigt, har data med vuxeneleverna om en halvtimme....

3 kommentarer:

.Malin sa...

Vet vad du menar om att vara seg! :/
Men varför sluta med välling? Välling är ju kanonbra och nyttigt. Lowa slutade självmant för nån månad sedan bara.. Har 4 påsar med välling om du vill ha.. fullkorn från nestle!

Kramizz på dig snygging!

Jessica sa...

Hejsan...

vet inte hur jag hamnade på din blogg, men jag har förstått att du har gjort en Gastric Bypass, eller har jag fel?
Bra kämpat!

Tänkte bara höra om jag kunde ställa några frågor?
Har oxå förstått att du tillhör värnamo sjukhus men gjorde din operation i stockholm? fick du vänta länge på tid?
Har själv ställt mig i kö å allt känns som en evighet!

Ha det bra å fortsätt kämpa!!!!

Angelica sa...

Hej Jessica!
Ja jag gjorde en gastric bypass i oktober. Det bästa jag gjort i mitt liv :-) ja förutom min dotter :-)
du kan maila mig på gelicapelica@hotmail.com
så ska jag svara så gott jag kan!