torsdag 22 april 2010

lite dålig på att uppdatera!

jag får nog erkänna det...
jag får skylla på att jag jobbade fredag, lördag, söndag och tisdag... då finns det inte mycket ork kvar.. all ork går åt att ta hand om Skruttan...
dagarna har gåt åt till att fixa o dona... i måndags va Alex o barnen här så hela dagen! Mysigt som bara den, fast det såg ut som ett bombnedslag efter :-)
i tisdags va ja hos Madde! alltid lika roligt. vi åkte först till Granngården o till Ica o sen hem till henne. på ica köpte vi ett nytt lösviktsthe.. det luktade sjukt gott, men när jag hällde i mjölk skar det sig som bara den... o efter en stund var det inte jättegott....
men äpplemusten vi köpte vi desto bättre :-)
igår gjorde vi inte jättemycket mitt på dan, men när Håkan kom hem så bytte vi till sommardäck på bilen. Jag tvättade fälgarna medan Håkan bytte dom! Det blev kanonfint. Sen åkte jag och fyllde på däcken och tvättade bilen på jobbet. Den blev jättefin! Jag tvättade också upp all tvätt! det blev ett par maskiner kan ja lova!
Idag har vi slappat.. jag har inte orkat göra nåt...
Jag har bara plockat iordning lite... sen när Håkan kom hem så har jag packat grejerna inför helgen. det blir en del kan ja lova!
Imon åker jag vid 9 mot Jönköping. Jag måste upp en snabbis på IKEA o köpa skolådor. jag vågar inte riskera att vi kommer hem för sent på söndag.
Sen åker vi vid lunchtid mot Karlstad för att vi ska fira pappas 50-årsdag! ska bli himla trevligt!!
så jag uppdaterar mer när jag kommer upp dit!!

1 kommentar:

Madde sa...

ja det såg ju inte alls gott ut,hihi. Kör försiktigt imorgon. Kram