fredag 9 april 2010

fredag kväll

igår så va vi hos Madde på morgonen, det va riktigt trevligt!! vi tjötade o sen åt vi lite lunch där. gott!
ja jobbade 16-24.. det va ju inte överdrivet mycket att göra, men jag fyllde ut timmarna!
idag va ja o Ella på bebiskör... det va väl sådär, men jag får nog ge det en gång till. Celinda sa att det va bättre denna gången.
ja ringde efter det till frisören för att kolla om de hade tid att klippa mig o håkan. o som tur var hade dom det.
jag åkte dit vid ett o han klippte av en bra bit, närmare 10 cm o klippte lite snelugg.
sen åkte ja hem o hämtade la famlia. vi åkte till jobbet o lämnade nycklarna o ölmaskinen till janne.
sen åkte vi o köpte skor till Liam. De har ju inte skocompaniet i jkpg, så ja fick köpa dom skorna här. nu fanns ju inte exakt den modellen som de sett i annonsen, men det fanns ett annat par med Cars. Dom fick godkänt av Liam.
Håkan sprang upp till frisören o klippte sig. jag passade på att springa in på kappahl. ja hittade ett par Jeggings. ja råkade ju naturligtvis köpa en storlek för stora, så ja fick åka o byta sen. ja passade även på att springa in på Presentverkstan. ja köpte en lite sak som jag inte kan skriva om här :-)
ikväll har vi premiärgrillat! gott som bara den!
imon ska vi till Jönköping o fira Liam! HAN FYLLER TRE ÅR!!! Mosters stora kille!!!!!

Inga kommentarer: