söndag 15 november 2009

update!!

jaha...
i fredags gjorde vi inte så mycket...
ida va här o vi snackade festhäfte till bröllopet...

igår kom mamma o pappa hit.
vi gjorde lite av varje o på kvällen körde pappa mig o håkan till hestravikens värdshus.
där åt vi en jättegod middag!
det var pumpacanneloni med kallrökt lax och äppelcreme.
till varmrätt var det lamm med blomkålspuré och potatiskaka.
till efterrätt var det en chokladrulltårta och en brûle.
Riktigt smaskigt! ja drack nog en halv glas vin sammanlagt!

under tiden hade mamma o pappa hand om Ella o det gick kanon. hon var fortfarande vaken när vi kom hem (hon hade bara tagit ett par korta vilopauser). Det va inte svårt att få henne o sova när vi gick upp. klockan va ju 11.

TACK MAMMA O PAPPA!!!!!

idag har vi slappat hela dagen... har inte orkat göra så mycket, jag har känt mig helt slut...

nu ikväll satt Ella o bet på mina fingrar som vanligt o då kände ja nåt konstigt i underkäken...
Det va en lite tand som börjar titta upp!
tänk va fort tiden går!
Våran lilla skrutta!!

3 kommentarer:

Mamma sa...

Håller hon på att få en tand redan.

Kram mamma

Bullmamman Eva sa...

Hoppas ni hade en jättetrevlig middag, och tittade varandra djupt i ögonen. Det är ni väl värda....puss&kram till er alla tre.....=)))))

Madde sa...

Härligt att ni fick en mysig kväll tillsammans:-)
först tänkte jag REDAN EN TAND!!!?? men sen slog det mig att hon är ju nästan 6månader, glömmer lätt hur gammal eran lilla skrutta är.
Ha det så bra
Kram