onsdag 23 januari 2013

Sjukstuga

Ella vaknade igårkväll och var såååå rosslig o började hosta konstigt varje gång hon försökte prata...
Madde sa att det kan ju va krupp, så vi gick ner i soffan, la på oss en massa filtar o så öppnade vi fönstret för att få in frisk luft. Efter en 20-30 minuter så började det lugna ner sig, men man sover ju inget vidare när man vet att man har en sjukling jämte sig...
Så jag har vabbat i eftermiddag så får Håkan ta imon eftermiddag innan Stina kommer hit o tar kvällen.

Min torsdag börjar spännande med en resa till Trollhättan för att hämta montern. Måste va tillbaka till tolv så jag ska försöka åka vid halv sju. Sen jobbar jag till 21 ungefär = låååååång dag!! Kommer slockna så fort jag kommer hem.

Nä nu ska jag försöka få Ella o sova!

Kram

Inga kommentarer: