torsdag 6 december 2012

tillbaka...

Idag va jag tillbaka på jobbet efter att ha varit sjuk sen tisdags lunch...
feber täppt näsa o värk i kroppen va ingen höjdare, men det kändes MYCKET bättre när jag gick upp i morse!
Har verkligen haft en dag med sjukt mycket att göra... har knappt hunnit sitta ner... inte ens lunch slutade jag jobba... alltid är det nåt...
Hoppas dock att eftermiddagen imon blir lite lugnare så jag kan komma ikapp det jag missade hela dagen igår när jag hade planeringstid på schemat...

Ella har nu gått sin första vecka på stora avdelningen. Hon är väldigt noga med att hon INTE går på smörblomman längre. Våran stora tjej!! Dom har en blogg på hennes nya avdelning så man kan följa vad dom gör på dagarna! Jättekul att se, för det är inte alltid man får så bra svar av skrållan vad dom gjort ;-)

I helgen blir det avslutning på simskolan, glöggkväll hos Tradefelts, dans i Borås o på söndag ska det bakas en MASSA julgodis med familjen Linde :-)


Inga kommentarer: