tisdag 13 november 2012

Undrar om man ska ta upp det här med bloggandet igen?
Det har ju trots allt hänt väldigt mycket sen sist...

* Jag har haft min första semester.

* Höstterminen har börjat o e nästan slut...

* Jag har börjat läsa en CAD-kurs på dalarnas högskola på distans

* Jag har sökt Yrkeslärarprogrammet på Karlstad universitet på distans. (Då du inte styrkt någon yrkeserfarenhet, förrutom erfarenheten som lärare kan vi anse dig ha särskild behörighet för yrkeslärarprogrammet.)

* Jag har börjat äta Pergotime för att kunna få ett syskon till Ella.... 
har inte funkat nåt vidare... men vi har kommit så långt iaf!

TA INTE ÅT DIG! DETTA ÄR INTE TILL DIG SOM PERSON UTAN TILL LIVET I ALLMÄNHET!!!!!!!!!

Jag är sååååååå jävla trött på att se folk bli gravida o få barn hur lätt som helst! Överallt är det stora gravida magar!
O jag är såååååååååååååå trött på frågan: När är det dags för nästa?

VI FÖRSÖKER!!!!! O DET FUNKAR INTE!!!!! om du/ni bara visste hur jobbigt det är att veta att det är nåt fel på en så jag inte kan bli gravid själv!

Jag önskar ibland att alla borde få prova på hur jobbigt det är psykiskt att försöka i år utan att det händer nåt. Vi har trots allt försökt i 2½ år efter att Ella föddes
Inte för att jag missunnar dig/er att få barn utan för att sprida min situation!
Jag vet att tabletterna kan få mig sån här, men jag skriver ändå....

Prova att hålla på med en massa jävla ägglossningstest o sen varje månad få den där jävla mensen ändå...
För en gångs skull så fick jag väl iaf ägglossning... o jag har ju fått mitt frikort, så nu kan jag springa uppe på Gynhälsan hur mycket jag vill ;-)

Behövde bara skriva av mig lite.... jag vill inte ha nån jäkla tycka-synd-om-Angelica-stund utan jag vill bara att ni förstår.

Jag är bara arg på min kropp! Inte på dig!

3 kommentarer:

Päivi sa...

Vi finns här för dig! Slå, sparka och bit ifrån, vi lyssnar! Jag kan inte förstå din smärta men jag kan förstå frustrationen och sorgen över att saker inte blir som man tänkt :( Kram!

Madde sa...

Förstår att det måste vara jättejobbigt och kännas orättvist (även om jag inte kan veta hur det känns) konstigt att man ska se alla gravida när man absolut INTE vill det...förresten ett tips, åk inte till Ullared nu ;-)
Jag fortsätter hålla både tummar och tår för att er väntan efter ett syskon till Ella snart ska vara över. Kram

Hanna sa...

KRAM! Känner igen känslan från när vi försökte få Astrid, det är jobbigt när alla bara "springer om" en..Håller tummarna för att det snart blir ett plus!

Sv: Nu är vi pigga och friska igen :) Hoppas att ni kommer undan i år igen, kräksjukor borde utrotas och det finns verkligen inget gott med dem :)