söndag 27 juni 2010

Efter midsommar

Har haft en kanonhelg!
I fredags var jag och Ella själva på förmiddagen. Håkan jobbade 9.30-14.15. Vid halv två ringde Jonas och frågade om vi ville hänga me till High Chaparal. Ja ringde Håkan och vi bestämde att det skulle vi göra. Det blev lite panik med tiden eftersom vi skulle äta innan. Jag fick slänga mig ut i köket och hacka allt till min sallad. När det var gjort fick jag slänga Håkans potatis i grytan, springa in till grannen med Ella i vagnen o gå två rundor med deras vovvar. sen lagom när ja kom tillbaka från den andra rundan så hade Håkan kommit hem så vi kunde äta. Gott var det!
Sen åkte vi till High chaparal. Det var ett par trevligs timmar med Madde, Jonas o barnen. Vi fikade, karlarna drack öl, det vaskades guld och togs kort i kostymer! En kanondag!
Efter det åkte vi hem och tog fram kött ur frysen som vi snabbtinade. Det blev en runda till med grannvovvarna o sen åkte vi till Madde o Jonas. Vi grillade o tjötade och Ella hade jätteroligt med Kevin! Han underhöll henne länge :-)

Igår jobbade jag. Jag trodde att jag slutade 14 men kvart över ett sa Janne att ja slutar 15.30... Det va inte kul alls...

Idag har jag jobbat också! Vi fick MYCKET gjort :-)

Nu ska ja sova, är trött som bara den. Eller ska ja läsa lite ur boken som ja började läsa när jag väntade Ella.??? Hmm.....

Natti natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej

Nu är vi hos gameljamo och resan gick jättebra, gameljamo och bror hälsar-

Kram mormor