onsdag 24 februari 2010

uppdatering!!

Ja nu är det väl dags att uppdatera bloggen! Har fått klagomål så medans Ella sover får ja skriva lite!

Ella har blivit stadigare nu.. hon ska stå mot allt.. så fort jag har henne hos mig i soffan ska hon stå på mitt ben så hon kan hålla i soffryggen.





I fredags var min syster o hennes familj här. Vi fick lite hjälp med att sätta golvlister i köket. Tack Sibbe! Alec o ja va borta hos Madde så hon fick se Rabdido-kläderna. Hon gjorde även en beställning! Jag ska beställa på fredag efter att jag sett de nya kläderna!

De fick sova över här, för vi ville inte att de skulle ge sig ut i ovädret!


I måndags fick de komma ner igen för att Sibbe glömde sin dator. o han kan ju inte leva sådär jättelänge utan den.. så dessa korten är från i måndags!

Liam har den bästaste tröjan på sig!! Heja HV!!

O lilla Buddha Bulldozer (även känd som Leo) for runt som en tok o letade reda på saker som han inte fick pilla på. Där har de fått för sina synder! Liam o Leo e som natt o dag när det gäller det.

Liam var väldigt noga med att Ella skulle sitta på golvet o leka me honom. Håkan tog upp henne när Liam gick iväg o hon blev ledsen, men såfort han kom tillbaka: Leka Ella-Bella. så håkan fick sätta enr henne igen.

Snacka om vig... hon har börjat göra så nu.. o så lägger hon sig framåt o krälar..

En liten slappis!!

Kan ju nämna att min farfar dog i söndags morse efter lång tids sjukdom!

Han har det bättre nu.
Sen får ja tydligen inte skriva mer för då är det nån som blir arg....


1 kommentar:

Madde sa...

Vad kul att jag fick något att läsa nu :-) härliga kort, var har du köpt bodyn till Ella? Ny? Himla snygg va den (alltså inte den randiga som i och för sig med är fin). Din farfar har vi ju pratat om men så dåligt av din faster....
Ha det bra vännen.
Kram