tisdag 26 januari 2010

kladdkakemuffins

igår bakade jag kladdkakemuffins :-)
Det va första gången ja gjorde det och dom blev sjukt goda!!
Så det görs nog fler gånger!!



Idag har vi slappat... Ella har haft en surdag idag igen... vet inte om det är tänerna eller hostan..

Hon fick andra influensa-sprutan idag! så nu har jag gett henne alvedon i förbyggande syfte. Det va Håkan som gick dit med henne medans jag åkte o handlade. o det hade gått så bra så! Jag köpte nya blöjor och denna gången ska vi prova Pampers istället. Vi har ett paket kvar av Libero, så dom får användas upp först! Jag provade en Pampers o den satt mycket bättre!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Kan du skicka några med posten

Kram mamma

Madde sa...

mmm vad gott :-)
Så ni gav henne sprutan, vi funderar fortfarande, är ju så svårt.... ha det så bra
KRAM