torsdag 27 augusti 2009

onsdag och torsdag!

igår va ja o Ella på vuxen-barngrupp i kyrkan. det är som öppna förskolan.
Celinda och Dante va där också så det va trevligt att tjöta lite. Det höll på i två timmar. sen på kvällen va Ella så trött att hon somnade vid 19,30 o ja va tvungen att väcka henne vid 22 så vi kunde sätta på pyjamas o äta o så somnade hon igen.
sen vaknade hon strax efter ett, halv fyra o runt sex... sen ringde klockan vid halv åtta.

så idag har vi varit på vuxen-barn här nere på henja. det är lite mer barn o större barn, men det var tre småttingar också. Madde va där me Ludvig och Elias och Celinda va där me Dante.
Jag ringde och anmälde oss till babysim idag också. ska bli mysigt, men badbyxorna ja skickade efter va för stora så ja ska försöka hitta några andra.

Efter öppna förskolan så va både Ella och jag helt slutkörda.. Ella sov över två timmar på mig men ja kunde inte riktigt slappna av o sov kanske bara 10-20 min.

Ja ringde också till Smålandsstenar och anmälde oss till babyrytmik. det skulle varit det på onsdagsträffarna men hon va inte utbildad i babyrytmik så hon ville bara spela musik.

nu sitter ja o väntar på glassbilen. äe sjukt sugen på glass o tänkte köpa glass till på lördag när syster o hennes familj kommer! vi ska på klädparty till madde på eftermiddagen. det ska bli kul att se kläderna ordentligt!!

1 kommentar:

Madde sa...

Men kolla de där blöjbadbyxorna jag pratade om då. Föresten så blir ni tre st på lördag :-)
Kram